Druk kasyna i merchandising - prezentacja własnego wizerunku kasyna

Drukowanie w kasynie

drukowaniw w kasynie

W celu uświadomienia potencjalnym klientom swoich usług lub towarów, producenci często korzystają z usług "reklamodawców", np. drukując informacje o produkcie na wizytówkach, kalendarzach, szyldach, ulotkach itp.

Branża hazardowa, w szczególności legalne kasyna w Polsce, również potrzebuje usług reklamowych i poligraficznych.

Informacja! Reklama w hazardzie polega na dotarciu z podstawowymi informacjami o instytucji do grupy docelowej i pokazaniu korzyści płynących z powiązania klienta z kasynem. Oczywiście, graczom przedstawiane są tylko prawdziwe informacje.

Wizytówki, papier firmowy, koperty dla kasyna

Obowiązkowym atrybutem dla biznesu hazardowego są druki biurowe lub promocyjne: koperty, wizytówki, papier firmowy. Są one opracowywane przez kreatywnych projektantów.

Niezależnie od wyboru produktu, głównym celem specjalistów jest uzyskanie głównego przekazu i opracowanie jednolitego stylu korporacyjnego dla kasyn, który jest podtrzymywany przez wszystko - od kolorów po design.

Wizytówka to mały kawałek grubego papieru, który zawiera podstawowe informacje o kasynie: nazwę miejsca, dane kontaktowe (numer telefonu, e-mail, adres, itp.) i inne krótkie informacje. Kolorystyka i kształt mogą być różne - od jaskrawych kolorów po ciemniejsze odcienie, a forma jest różna - od klasycznej "prostokątnej", po ścinanie rogów i inne parametry - to już według uznania klienta.

Treść i wygląd tekstu na wizytówkach dla kasyn zależy również od preferencji klienta:

  1. Strona frontowa - to właśnie ją widzą klienci, dlatego najczęściej z przodu wpisuje się podstawowe informacje: nazwę lokalu hazardowego, dane kontaktowe itp.
  2. Tylna strona - często jest tam minimum informacji, ponieważ tekst na jednej stronie jest wystarczający. Eksperci mogą jednak zasugerować napisanie jednego zdania na ten temat: credo instytucji zajmującej się hazardem; fraza - uwaga; hasło motywacyjne; albo o zaletach kasyna: na przykład, "mamy system progresywnego jackpota" albo "mamy system bonusów dla początkujących" i inne. Wszystko zależy od specyfiki danej instytucji.

Odniesienie! Standardowy rozmiar wizytówki to 9 x 5 cm, natomiast format wizytówek firmowych i korporacyjnych to 10,5 x 7,5 cm. Oczywiście, eksperci zawsze słuchają życzeń klienta.

Na papierze firmowym dla kasyna - kartce papieru A4 - tradycyjnie napiszemy logo platformy hazardowej, dane kontaktowe i inne ważne informacje od klienta:

  • uzupełnianie asortymentu gier w kasynie;
  • aktualizację przepisów;
  • wyjątkowa promocja, itp.

Tradycyjnie papier firmowy pisany był tylko na białej kartce, ale styl i kolor projektu może zależeć od preferencji firmy klienta.

Również w przypadku domu gier, koperty firmowe z logo są wykonywane w drukarni. Kasyno online to prestiżowa instytucja, która gwarantuje prywatność. Tak indywidualnie zaprojektowana koperta będzie współgrać z prestiżem i anonimowością instytucji. A corporate identity podkreśli wyjątkowość firmy, wyróżni ją spośród innych instytucji i sprawi, że będzie rozpoznawalna w oczach konsumentów i partnerów.

Produkty z nadrukiem są okazją do przyciągnięcia nie tylko klientów, ale także do złożenia oświadczenia różnym dyrektorom, menedżerom i innym osobom zainteresowanym branżą hazardową.

Oznakowanie dla kasyn

Oznakowanie jest tym, co odwiedzający widzą jako pierwsze, więc nie wystarczy po prostu napisać "kasyno" i oczekiwać napływu klientów. Oznakowanie powinno być jasne, przyjemne dla oka, sprawiające, że goście czują się dobrze nie tylko podczas gry, ale nawet przy wejściu do domu gier. Co więcej, nawet jeśli kasyno jeszcze nie działa, oznakowanie już działa na rzecz wizerunku firmy.

Klient ma w czym wybierać:

  • znaki wolumetryczne z masywnymi literami - symbolizują solidność zakładu;
  • znaki nieoświetlone, podświetlane, tablice reklamowe;
  • litery montowane na dachach;
  • obecność nowoczesnej technologii i podświetlenia daje również poczucie świętowania.

Ważne: Podstawową funkcją oznakowania kasyna jest informowanie przechodniów o profilu i statusie kasyna.

Produkty promocyjne dla kasyn

Ulotki, broszury lub broszury są wykorzystywane do bardziej szczegółowych informacji na temat domu gier, ale są znaczące różnice:

  • Ulotki dla kasyn to jednoarkuszowe produkty w małych rozmiarach z informacjami na jednej lub obu stronach. Zwięzłe informacje są zapisane na tej publikacji.
  • Książeczka kasyna jest produktem jednoarkuszowym, który jest składany jeden lub więcej razy na zgięciach. Najpopularniejszym typem broszury jest użycie kartki A4 z dwoma zgięciami. Bardziej szczegółowe informacje wraz z kolorowymi zdjęciami są w nim zapisane.
  • Broszura to wielostronicowa publikacja, w której arkusze są spięte metalowymi zszywkami, plastikowymi lub metalowymi sprężynami, lub zastosowano bezszwowe połączenie klejowe. Ten typ publikacji stosowany jest w sytuacji, gdy konieczne jest pokazanie pełnego zakresu usług kasyna.

Produkty upominkowe dla domów gry

Upominki kasynowe dla klientów to przedmioty lub zestawy przedmiotów z elementami brandingu firmy, które są przeznaczone do podarowania partnerom lub klientom.

W ten sposób firma umieszcza logo kasyna na następujących przedmiotach: zapałki, zapalniczki, butelki dla klientów itp.

Wniosek

Podsumowując: nie należy lekceważyć reklamy drukowanej. Dzięki produktom poligraficznym klienci mogą więc poznać zalety danego salonu gier, sezonowe promocje i inne ważne informacje.

Tylko zwrócić się do profesjonalistów, aby przyciągnąć nowych graczy i wzbudzić zainteresowanie starej publiczności.